Juryen var ikke i tvil. Med sterkt innslag av gjenbruk og en meget imøtekommende og kompetent standbetjening, gikk den gjeve prisen for «Beste Stand» til Servicegrossistene.
-Vi er utrolig stolte og glade for å få en slik anerkjennelse, sier markedssjef Mads Christian Grabbestad.
Han forteller om et sterkt lagarbeid – og et ektefølt ønske om å skape noe som står ut. Derfor har de jobbet for å skape en stand som viser «hvem vi er». Dette kommer tydelig til uttrykk gjennom det iøynefallende slagordet som møter de besøkende: «Sammen sprer vi matglede».
Velfortjent pris
-Dette er velfortjent og en stand som viser vei. Vi har lenge oppmuntret til å tenke bærekraft når utstillerne planlegger sine stands. Det har virkelig slått ut i full blomst her, sier Torill Engelberg som er direktør for UMAMI ARENA.
Juryen har i sitt arbeide lagt vekt på følgende hovedkriterier:
• Helhetsinntrykket
• Kommunikasjon – budskap
• Innovasjonsfaktor
• Virkemidler
• Standbetjening
• Bærekraft
«Vinneren har skapt mange fine små møteplasser på sin store møteplass», heter det blant annet i jurybegrunnelsen som ble lest opp av juryleder Torgrim Nordeidet fra SixSides.
10 års gjenbruk
Juryen løfter også frem i sin begrunnelse at Servicegrossistene benytter de samme eplekassene i sin eksponering – som har vært i bruk i samfulle 10 år på ulike messer over hele landet.
Juryen var enstemmig i sin kåring. Vi gratulerer!