UMAMI Arena lanserer nå et unikt tilbud til utstillere på neste års store møteplass for alle som jobber med mat og drikke: Lån scenetid gratis! Dette er en gylden muligheten til å styrke egen merkevare ved å dele ny innsikt og kompetanse som engasjerer!
Gjennom et bredt samarbeid med våre utstillere ønsker vi å skape en god delingskultur på UMAMI Arena:
– Vi oppfordrer alle utstillere til å dele kunnskap og kompetanse på UMAMI Arena, og nå lanserer vi konseptet UMAMI Scene. Kort oppsummert så tilbyr vi scenetid til utstillere som ønsker å holde korte innlegg eller mini-seminar om aktuelle temaer for fagfolk i bransjen. Den eneste forutsetningen vi stiller, er at innholdet er faglig relevant og at arrangementet er åpent for alle besøkende.
Tilrettelegger for kunnskapsdeling, samarbeid og verdiskapning
Basert på en tydelig ambisjon om at UMAMI Arena skal gi ny innsikt, gode verktøy og inspirasjon for alle som jobber med mat og drikke, har vi nå utviklet UMAMI Scene, forteller direktør for UMAMI Arena, Torill Engelberg. Kjernen og navet i UMAMI Arena er utstillerne, og initiativet UMAMI Scene skal verdibygge utstillernes deltakelse.
– UMAMI Scene skal være et verdifullt supplement til det som foregår på egen utstillerplass, og alt faglig relevant innhold, enten det er på scene eller stand, vil være en del av det offisielle programmet for UMAMI Arena.
Tre hovedtemaer
UMAMI Scene er tematisk inndelt i Bærekraft, Inspirasjon, og Teknologi.
Mange utstillere besitter verdifull fagkunnskap og erfaring, innen disse temaene, og som de ønsker å kunne dele og formidle til bransjekollegaer og fremtidige kunder. Nå gjør vi det enda enklere å lykkes gjennom god tilrettelegging fra vår side.
– Har du en leder, ekspert eller entusiastisk fagperson som har noe å spennende å dele, eller trenger du en scene for å formidle ditt budskap som gjør at du skiller deg ut, så legg det til UMAMI Scene, oppfordrer Torill Engelberg engasjert.
Startskuddet for å sikre seg scenetid går nå!
– Vi vet at mange besøkende ønsker faglig påfyll, og nettopp programmet kan være utslagsgivende for hvilke besøkende som velger, eller har anledning til, å komme. Dette avgjøres ofte flere måneder før messen, så det er en forutsetning at innholdet er på plass så tidlig som mulig.
Utstiller velger selv hvilket tema som passer, forutsatt at det er faglig relevant, og kan også velge tidspunkt. Samtidig gjelder prinsippet om førstemann til mølla.
– Dette er en gylden mulighet, så det er bare er å gå i gang med planleggingen av innholdet allerede nå, og ikke minst booke scenetid, sier Torill, og forteller at sceneprogrammet vil bli bredt markedsført.
Her blir det stor pågang: Book scenetid nå
Fakta om UMAMI Scene
- Hver scene har et overordnet tema: Bærekraft, Inspirasjon, og Teknologi
- Hvert sceneinnslag er på 20-40 min.
- UMAMI Scene er til fri disposisjon for alle utstillere, men scenetid må bookes.
- Innhold på scenen må være relevant og bidra til faglig inspirasjon og innsikt.
- Produktpresentasjoner vil ikke bli akseptert som en del av programmet på UMAMI Scene.
- Vi ordner med grunnleggende møteromsutstyr
- Sceneprogrammet vil bli bredt markedsført
- UMAMI Scene er åpen for alle besøkende på UMAMI Arena.