UMAMI Arena har inngått en avtale med bransjens ledende fagblad Horeca. De skal sørge for solid og bred dekning av den kommende messen i mars.
Ansvarlig redaktør av bladet Horeca og Horecanytt.no, Morten Holt, er godt fornøyd og sier dette er en god avtale som arrangøren, utstillere, annonsører og besøkende vil nyte godt av.
– Vi skal sørge for å dekke alt av nyheter og det som skjer på UMAMI Arena, både i forkant, underveis og i etterkant. Som mediepartner skal vi sørge for å fremme messen i sin helhet, sier Morten Holt.
Enkel tilgang på messe-saker
I tillegg til å sørge for god dekning, har de laget en egen fane under Nyheter på horecanytt.no.
– I hovedmenyen under Nyheter, kan du klikke seg inn på fanen for UMAMI Arena. Her vil du få opp alle nyheter, konkurranser og saker som omhandler den kommende messen i 2025, og også noe fra tidligere utgaver av messen, forteller Holt.
Hvordan vil du beskrive UMAMI Arena sammenlignet med andre messer du besøker?
– Det er den desidert største messen innen mat og drikke i Norge, og av den grunn er det viktig for oss å være til stede og delta. Vi stiller også med egen stand, som et ledd i det samarbeidet vi har inngått med UMAMI Arena, sier Holt.
En fyldig messeutgave
I forkant av UMAMI Arena vil Horeca komme med et fyldig messemagasin.
– Her vil man finne både utstillerliste og oversiktlige kart over messeområdet. I tillegg vil vi omtale andre nyheter, aktuelle produktnyheter og andre messeaktiviteter.
Rolf Goplen er annonseansvarlig for Horeca og Horecanytt.no, som utgis av Ask Media. Han har jobbet i bransjebladet i over 20 år.
– Som ett ledd i vårt samarbeid, vil vi også tilby gode kampanjepriser i vår messeutgave til aktuelle annonsører som vil markedsføre seg inn mot messen, avslutter Rolf Goplen.
– Vi er glade for å kunne videreføre partnerskapet med Ask Media, sier Torill Engelberg, direktør for UMAMI Arena. For sammen skal vi skape engasjement og dele faglig inspirasjon – for alle som jobber med mat og drikke.