Åpningstider | Tirs – Ons 10-18 | Tors 10-19 | Fre 10-16

Sammen for bransjens største møteplass

UMAMI ARENA tar en sterkere posisjon og fortsetter å utvikle møteplassen. Denne utviklingen skal bygges på bransjens premisser. Derfor utgjør ti sentrale utstillere UMAMI ARENAs nye utstillerkomite.

-UMAMI skal være den viktigste arenaen for de som jobber med mat og drikke. Vi skal by på et mangfold av nasjonale og internasjonale utstillere, og vi skal ha med oss alt fra kjente merkevareleverandører til små, spennende lokalprodusenter. For lykkes med dette har vi satt sammen en komite av bransjekjennere, sier Toril Engelberg, direktør UMAMI ARENA.

Utstillerkomiteen skal gi faglige og strategiske råd som ivaretar utstillernes interesser, og som bidrar til utviklingen av UMAMI som arena.

Jan Amundrud, Key Account Manager i Myhrvoldgruppen, er med i komiteen. Han representerer både Rational og Myhrvoldgruppen.
-UMAMI blir en flott møteplass for bransjen og har en fin blanding av mat og utstyr. Dette gir et spennende miljø som er svært interessant for våre kunder, sier Amundrud.

Alexander Nilsen, Markedssjef i BAMA Storkjøkken, er også med i komiteen.
-For oss blir UMAMI et spennende bransjetreff hvor vi ønsker å komme i kontakt med våre kunder og resten av bransjen. Vi gleder oss til å stille med de ferskeste og sunneste råvarene fra hele verden, sier Nilsen.

En god utstiller har spennende produkter og faglig kompetanse
På spørsmål om hva som er en spennende utstiller, trekker begge representantene fra utstillerkomiteen fram noe av det samme.
-En som har innbydende stand med ledende varemerker og innovasjon, og en aktiv og hyggelig standbetjening med høy faglig kompetanse, sier Amundrud.

Nilsen påpeker at man også bør ha et tydelig konsept.
-I en jungel av stands må man ha et tydelig konsept, imøtekommende og kompetente representanter og fokus på inspirasjon og spennende produkter, sier han.

Dette er utstillerkomiteen:

Kanskje disse også faller i smak?

4 tips til økt lønnsomhet

Nøkkelen til suksess som utstiller er gode forberedelser, tydelige mål, og fokus på å skape butikk.