ÅPNINGSTIDER | TIRS – ONS 10-18 | TORS 10-19 | FRE 10-16

-En viktig lyttepost for oss!

-UMAMI ARENA blir en spennende møteplass der vi kan møte kundene og lære enda mer om markedet. En viktig lyttepost for oss, sier adm.dir. i det relativt nystartede Reitan-selskapet KOLLY, Morten Gabrielsen.

Kolly er Reitan Retails Partner-satsning og har ansvaret for varer og tjenester til Partnere i matmarkedet.

En veldig spennende del av satsingen er nyetableringen innen HORECA-markedet, der den første store kunden (GRESS-gruppen) allerede er på plass og hvor ambisjonen er å ta en betydelig markedsandel i løpet av de neste årene.

-HORECA-satsningen kommer som et forsterkende tillegg til en eksisterende solid base av kunder innen KBS/Convenience-markedet (Narvesen, 7/11, Circle K, m.fl.), sier KOLLY-sjef Morten Gabrielsen.

Nådeløst kunderettet
-For oss i KOLLY er det viktig å lytte til kunder – og også leverandører – for å forstå hvordan samarbeid og verdi kan skapes både på kort og lang sikt. UMAMI ARENA er en slik lyttepost, fortsetter han.

-Vi skal være nådeløst kunderettet, og vi lever og ånder for verdigrunnlaget «kunden er vår øverste sjef» – helt i tråd med verdigrunnlagene innen Reitan Retail og REMA 1000, sier han.

KOLLY ønsker å være en samarbeidspartner som ikke bare leverer varene, men også en partner kunder og leverandører kan sparre med og videreutvikle seg sammen med.

-Dette er mye av drivkraften for at vi tror det er mulig å kunne ta en unik posisjon i det norske matmarkedet, sier Morten Gabrielsen.

Spennende nysatsing
-KOLLY er en av de store og spennende nysatsingene i det norske markedet. Derfor er det veldig hyggelig at de ønsker å markere seg sterkt på UMAMI ARENA, sier Torill Engelberg som er direktør for arenaen der alle som jobber med mat og drikke møtes.

-Behovene KOLLY peker på er nettopp hva vi er til for. Det å skape Norges største, viktigste og mest spennende møteplass for alle som på en eller annen måte er profesjonelt involvert i mat og drikke, sier UMAMI-sjefen.

Økt valgfrihet
-Storhusholdning er en viktig brikke i vår strategi om å forsterke det vi allerede er gode på, samtidig som vi fornyer oss og vokser i et nytt og attraktivt marked, forteller KOLLY-sjef Morten Gabrielsen.

Satsingen skal bidra til økt valgfrihet innen distribusjon til restauranter, hoteller og catering-selskaper, noe selskapet mener er etterlengtet og etterspurt av både kunder og leverandører.

-Vi vil tilby en kundetilpasset varestrøm med forutsigbarhet og åpenhet fra leverandør til brukersted, legger Gabrielsen til.

Bærekraft og samfunnsansvar
Kraften til å ta Norge videre er hovedtema for UMAMI ARENA 2023, med de tre pilarene skaperkraft, bærekraft og arbeidskraft. Hva betyr dette for dere?

-Som en del av Reitan Retail og er vi også en del av en felles strategi som setter bærekraft og samfunnsansvar helt i front, sier KOLLY-sjefen.

-Vi er glade for at disse sakene står øverst på agendaen, og vi ser frem til å dele vårt engasjement innenfor disse områdene med både kunder og leverandører på UMAMI ARENA, avslutter KOLLY-sjef Morten Gabrielsen

Kanskje disse også faller i smak?